Nu ni! Då är jag tillbaka igen efter nästan två månaders uppehåll. Här har hunnits med en hel del och nu känner jag mig äntligen utvilad för att återgå till ett någorlunda normalt liv. Med lingonkarten såklart! Under den här tiden som jag varit borta har jag lärt mig att amning och läsning är lika med sant. Att nyfödd och argentinsk sommar är vidrigt och lika med luftkonditioneringsförkyldning. Har nämligen knappt varit ute på en månad för att lingonkartar inte klarar av så hög värme. Sen är de törstiga heeeela tiden. Amning och TV-serier är också lika med sant. Vi har snart plöjt hela Sons of Anarchy som jag älskar. Plus att det går faktiskt att ansöka till doktorandstjänst med bebis på en arm och skrivandes på datorn med den andra. Vill man så kan man. Så då går det att bokblogga också. Så nu har jag en hel del att ta igen för ligger efter med en massa recensioner. Vissa ligger jag extremt långt efter med så hoppas att ni är beredda på att bli lite rec.spammade nu ett tag framöver för jag är galet bloggskrivsugen. Äntligen!!
Sen måste jag ju också ta tag i böckerna som mamma hade med sig till mig. En sådan otroligt fin bokhög.



