Det här är egentligen inget direkt vettigt inlägg. Vill nog mest bara beklaga mig lite. För när ni går omkring och tänker ut eran sommarläsning så går jag omkring och fryser. För vintern har kommit till Argentina och det är kallt. Därför finns det nu bara en sak att göra ikväll. Tända lite levande ljus, fylla upp badkaret till bredden och lägga mig i med min senaste läsning och första boken på maj-läslistan. Nämligen The secret garden av Frances Hodgson Burnett. Därefter blir det nog varm choklad med liten skvätt mörk rom i. Något skoj måste man väl få ha i vinterkylan.